ԱՐԴԻ ՀԱՅՈՒԹՅԱՆ ՎԵՐԱԴԱՍՏԻԱՐԱԿՄԱՆ ՌԱԶՄԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ
(Հիմք՝ Արարտյան պետության մարտական մշակույթն ու համաշխարհային օրինակները)
1. Հոգեբանության նոր - «Սեպուհի» կերպարի ձևավորում
-
Բնօրինակ հայ զինվորական մշակույթը՝ Վանի թագավորության շրջանից, վերստին մատուցել որպես իդեալ։
-
Մարտունակ, կարգապահ, պատասխանատու և հայրենապաշտ տղամարդու կերպարը դարձնել համազգային հերոսական օրինակ։ Գործած աններելի սխալները մաքրվում են սեպուհի՝ ճապոնական հարակիրի ուղով: Այս ուղին գիտակցող մարդը դառնում է սեպուհ, որպեսզի հետագա կատարելագործմամբ հասնի ազնվականի աստիճանի:
-
Կրթության, մեդիայի ու դպրոցական ծրագրերի միջոցով ներկայացնել «պատերազմական ազնվականի» հայեցի կերպարը՝ ոչ որպես բռնարար, այլ որպես հզոր պաշտպան, մտածող ռազմավար, և ազգային պատվի մարմնավորում։
2. Կրթության ամբողջական վերափոխում
-
Դպրոցներում վերացնել ապազգային, ապամարդկային արժեքները՝ փոխարինելով դրանք հայակենտրոն, ազգային, հերոսապաշտ գաղափարներով։
-
Ներառել պարտադիր ռազմական, մարտարվեստի, ռազմագիտության, լեռնագնացության և ֆիզիկական պատրաստվածության դասընթացներ՝ 5-րդ դասարանից։
-
Վերադարձ՝ հայ գրական և պատմական էպոսներին որպես դաստիարակչական բովանդակության հիմք (օր.՝ Սասնա Ծռեր, Արորդյաց ՈՒխտ և այլն)։
3. Տնտեսություն՝ քաջերի համար
-
Աշխատանքային կարգապահություն, անձնական պատասխանատվություն, արտադրողականություն՝ որպես ազգային ոգու արժեքներ։
-
Գյուղատնտեսական ու արհեստագործական աշխատանքը ներկայացնել որպես ազգային պարտք և արժանապատիվ առաքելություն։
-
Զարգացնել քաջերի տնտեսությունը՝ «ձեռքով ստեղծող ազգ» մոդելով ( ճապոնական տեխնոկուլտուրա՝ որպես օրինակ)։
4. Հասարակական օրինաչափություն - «Ազգը որպես զորամաս»
-
Հանրության կառուցվածքը վերանայել՝ «ազգ-բանակ» և «ազգ-ուղեղային կենտրոններ» գաղափարներով։
-
Պետական կառույցների, դպրոցների, համայնքների և նույնիսկ ընտանիքների մակարդակով պարտադրել կարգապահություն, ինքնակարգավորում, ազգային շահից բխող վարքագիծ։
-
Ապազգային վարքի դեմ՝ մշակութային մեկուսացում, իրավական սանկցիաներ և հանրային խարազանում։
5. Հոգևոր հզորացում՝ աղանդների արգելում
-
Վերակենդանացնել հայոց դարավոր հոգևոր մտածողության հիմնական առանցքները՝ Արարատյան դիցարան, քրիստոնեական առաքինի վերլուծություն, Հայրենապաշտական գաղափարախոսություն։
-
Մշակութային ինքնագիտակցությունը հիմնել Հայոց առաքելության շուրջ՝ «մարդկության մեջ բարձրագույն արժեհամակարգի կրող»։
6. Տեխնո-ազգայնականություն
-
Հայկական լրատվամիջոցները պետք է պարտադիր անցնեն հերոսություն, գիտելիքի, ազգային վերելքի քարոզչության։
քաղաքական աղբ և ապատիկ նյութեր հրապարակելու համար ԶԼՄ-ները պետք է ենթարկվեն բարձր տոիգանքների
-
Սոցիալական ցանցերի, ֆիլմերի, խաղերի և վիդեոարտադրանքի միջոցով ստեղծել նոր կերպարներ՝ հայկական Սամուրայ, հայսփարտացի, հայ-ասասին և այլն։
Комментарии
Отправить комментарий